.Kategoria_ Logo/branding, Web/ecommerce
.Narzędzia_ Illustrator, Photoshop
.Usługi_ Logo + identyfikacja wizualna, Web design
01. Założenia
Jednym z pierwszych klientów (rok 2011), z którym współpracowaliśmy na podstawie umowy ramowej była spółka NaviExpert – dostawca jednej z najlepszych aplikacji nawigacyjnych w Polsce. W roku 2017 firma przekształciła się w Telematics Technologies i rozszerzyła swoje portfolio m.in. o telematykę ubezpieczeniową.
Powstała marka parasolowa dla wspomnianej wcześniej aplikacji nawigacyjnej oraz innych aplikacji z portfolio Klienta: ostrzegacza drogowego Rysiek, wyszukiwarki parkingów FindPark czy NaviExpert Telematics – wsparcia dla flot. Kolejnym krokiem było stworzenie znaku oraz identyfikacji dla brandu.
02. Realizacja
Wspólnie omówiliśmy kierunek działań. Znak miał funkcjonować głównie jako logotyp, z jedynie śladową potrzebą użycia sygnetu. Ponadto logo nie mogło być zbyt ekstrawaganckie, nie mogło dominować nad charakterystycznymi znakami aplikacji.
Minimalistyczny styl jest nam bardzo bliski, dlatego stosunkowo szybko weszliśmy na odpowiednią dla Klienta ścieżkę. Stworzyliśmy krój logotypu, uzupełniając go prostym fontem ze delikatną modyfikacją poszczególnych czcionek. Na tej bazie powstał sygnet. Kolorystyka również okazała się odpowiednia, gdyż była idealnym tłem dla zróżnicowanej kolorystki aplikacji.
03. Efekt
Finalnie powstał stonowana i nienachalna identyfikacja firmy technologicznej, której znak bardzo dobrze komponuje się subbrandami, a także korzystnie współgra z materiałami reklamowymi.
W ramach współpracy zaprojektowaliśmy również UI strony internetowej Klienta (zakodowana i wdrożona przez podmiot zewnętrzny). [LINK]