Standy i display’e reklamowe są elegancką metodą prezentowania materiałów promocyjnych oraz produktów.
Najczęściej można je spotkać na imprezach targowych, wystawach, konferencjach, a także w poczekalniach, recepcjach i sekretariatach firm czy punktach sprzedaży.
Materiały POS można stosować w wielu miejscach. Dobrze zaprojektowany stand (tekturowy lub z tworzywa sztucznego) jest stabilny, łatwo dostępny (można bez problemu sięgnąć po ulotkę) oraz interesujący – przyciąga wzrok. Musi być również praktyczny – idealnie pasować do prezentowanych na nim materiałów czy produktów, nadając im wygląd zachęcający do zapoznania się z nimi.
Wykonujemy standy reklamowe ze sprawdzonych materiałów
…kartonu, drewna, tworzywa sztucznego i metalu. Dzięki tak szerokiej gamie możliwości, nasze stojaki i displaye reklamowe doskonale prezentują się w każdym wnętrzu; wybrane nadają się również do akcji outdoorowych. Są wówczas zabezpieczane przed warunkami atmosferycznymi lub wykonywane z materiałów, którym nie szkodzi wilgoć, wysokie i niskie temperatury oraz słońce.
Sam stand to nie wszystko. Do pełnego sukcesu potrzebny jest też inspirujący pomysł. Projektujemy wzory, które zwracają uwagę i zachęcają do podejścia. Na życzenie łączymy materiały (np. regały tekturowe z drewnem) i przygotowujemy niekonwencjonalne formy stojaka (m.in. kosze, zawieszki, standy wielopłaszczyznowe). Punktem wyjścia jest dla nas zawsze cel, który chce osiągnąć klient i otoczenie, gdzie stand będzie ustawiony. Dzięki wydrukowi cyfrowemu full color w wysokiej rozdzielczości jesteśmy w stanie dobrać barwy do obowiązującej identyfikacji wizualnej firmy, jak również np. wystroju wnętrza.
Zlecając nam zaprojektowanie i wykonanie standów reklamowych klient ma pewność, że otrzyma produkt najwyższej jakości, zgodny ze swoim wyobrażeniem.
Na każdym etapie produkcji konsultujemy z zamawiającym wygląd i wykonanie materiałów POS; doradzamy co najlepiej sprawdzi się w konkretnym zastosowaniu i jaki materiał wybrać. Dzięki naszemu doświadczeniu i wizualizacjom 3D, klient dokładnie wie, jak będzie wyglądał zamówiony przez niego produkt. Ma również możliwość wprowadzenia poprawek, aż do finalnego etapu, gdy stojak jest wysyłany na produkcję.