Inwestycja w znak firmowy?
Z całą pewnością większość z nas bez trudu jest w stanie opisać to, jak wygląda logo firm, z których usług bądź produktów korzystamy niemal każdego dnia. Projektowanie logo okazało się dla nich sposobem na stałe zakotwiczenie w świadomości odbiorców oraz sięgnięcie po narzędzia służące efektywnej identyfikacji wizualnej. Warto jednak pamiętać, iż jest to rozwiązanie po które może sięgnąć każda firma – bez wyjątku!
Dlaczego warto?
Przede wszystkim ze względu na aspekt rozpoznawalności, który dla firm walczących o pozycję lidera na rynku jest niezwykle ważny. Konsekwencją z tego wynikającą jest również konkretny wybór konsumenta – jeśli zostaną mu przedstawione podobne względem siebie produkty dowolnej grupy, największą uwagę skupi element sygnowany znanym symbolem. Elementy identyfikacji wizualnej są więc nie tylko narzędziami przyciągającymi uwagę odbiorcy, ale również sposobem na budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Jak dobrać odpowiednie logo
Przed przystąpieniem do projektowania logo warto zastanowić się, jakiego typu grafika okaże się najbardziej odpowiednia dla konkretnej grupy produktów lub usług? W tym celu należy przeanalizować kwestie takie jak m.in. profil firmy (np. jej elegancki lub żartobliwy charakter) oraz cechy docelowych odbiorców przekazu czyli potencjalnych Klientów. Następnie, podczas szkicowania symbolu dosłownego, tekstowego lub abstrakcyjnego niezbędnym jest wzięcie pod uwagę jego prezentacji na różnych płaszczyznach, materiałach oraz w zmienionych konfiguracjach kolorystycznych. Studio graficzne Creoz z Poznania jest grupą, która dokłada wszelkich starań, aby forma elementów wizualnych w najbardziej trafny sposób odzwierciedlała tożsamość danej marki.
Projektowanie graficzne jest dla nas usługą, którą zawsze dostosowujemy do indywidualnych wymagań Klienta oraz branży, w której rozwija on swoją działalność. Dzięki temu mamy pewność, że przygotowane przez nas projekty graficzne w praktyce okażą się efektywnym narzędziem marketingowym.